ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΚΑΙ ΔΙΑΝΟΜΗ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΙΚΩΝ ΤΑΙΝΙΩΝ

Ένα ειδικό σεμινάριο για το μάρκετινγκ και τη διανομή των κινηματογραφικών ταινιών και όλες τις παραμέτρους τους, διοργανώνει το MEDIA Desk Hellas στις 26 Μαΐου στο Κέντρο Τύπου της Γενικής Γραμματείας Επικοινωνίας / Γενικής Γραμματείας Ενημέρωσης

            
Αφορμή για την πρωτοβουλία αυτή αποτελεί το γεγονός ότι στις προκηρύξεις του MEDIA για την υποστήριξη της Ανάπτυξης οπτικοακουστικών έργων (MEDIA Development support) απαιτείται ο σχεδιασμός του μάρκετινγκ και διανομής του υποβαλλόμενου έργου, ο οποίος μάλιστα αποτελεί σημαντικό κομμάτι της συνολικής αξιολόγησης της πρότασης που υποβάλλουν οι παραγωγοί.

Εισηγήτρια του σεμιναρίου θα είναι η κα. Renate Roginas, πρώην Γενική Γραμματέας του Eurimages, ηγετικό στέλεχος μεγάλων εταιρειών και οργανισμών του οπτικοακουστικού τομέα και ειδική στην εκπαίδευση επαγγελματιών για θέματα συμπαραγωγών, μάρκετινγκ και προώθησης ταινιών.

Δηλώσεις συμμετοχής :  This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. , Φ. 210-7254058, Τ. 210 7254056-7.
 
Το πρόγραμμα του σεμιναρίου

 
09:30   Υποδοχή - Διαπίστευση - Καφές

 

10:00-10:30  Εισαγωγή:

Τίνα Παναγοπούλου, Δ/ντρια του MEDIA Desk Hellas

Renate Roginas, CEO Villa Kult oHG

 

10:30-11:45 Ανάλυση της έρευνας αγοράς που βασίζεται στα πλέον πρόσφατα στοιχεία του “The Cannes Focus 2009” του Ευρωπαϊκού Οπτικοακουστικού Παρατηρητηρίου.

«Η παγκόσμια διανομή των ευρωπαϊκών ταινιών: υπάρχει αγορά;»

Συμπεράσματα και αναφορά στις ελληνικές ταινίες

 

11:45-12:00  Διάλειμμα - Καφές

 

12:00-13:30  «Συνεργασία μεταξύ παραγωγών και διανομέων»

Τι πρέπει να γνωρίζουμε:

-οι πρώτες επαφές

-η νομική διάσταση

-η οικονομική διάσταση

 

13:30-14:30 Διάλειμμα - Γεύμα

 

14:30-15:30 Διεθνείς πράκτορες πωλήσεων: τι κάνουν και πώς συναλλασσόμαστε μαζί τους

 

15:30-16:00   Παραδείγματα για το «πώς κατανέμονται τα έσοδα»:

Κινηματογραφική διανομή, Τηλεόραση, Βίντεο/DVD

 

16:00-16:15   Διάλειμμα - Καφές

 

16:15-17:30  Το μάρκετινγκ των ταινιών:

-τα βασικά εργαλεία του μάρκετινγκ

-το είδος του κοινού που στοχεύουμε

-διαφήμιση/καμπάνια προώθησης

-το κύκλωμα των Φεστιβάλ

 

17:30-18:00  Ερωτήσεις & Απαντήσεις

Τέλος σεμιναρίου

Περισσότερες Πληροφορίες και δελτία συμμετοχής:

www.mediadeskhellas.eu

Τρίτη, 26 Μαΐου 2009, 9:30 – 18:00

Κτίριο Γενικής Γραμματείας Επικοινωνίας / Γενικής Γραμματείας Ενημέρωσης

Φραγκούδη 11 και Αλ. Πάντου, Καλλιθέα (όπισθεν Παντείου)
 

Πληροφορίες Koyinta

Off Canvas sidebar is empty