Off Canvas sidebar is empty

ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΙΚΗ ΛΕΣΧΗ ΗΛΙΟΥΠΟΛΗΣ

{mosimage} Βρισκόμαστε αισίως στο 20ο χρόνο λειτουργίας μας.Μια εικοσαετία γεμάτη δράση. Με προβολές, χειμερινές και θερινές,  σεμινάρια, εκδόσεις και άλλες δραστηριότητες, πάντα γύρω από τον κινηματογράφο.Ξεκινάμε τις προβολές μας για τη θερινή περίοδο του 2007, την Τρίτη 29 Μαΐου, όπως κάθε καλοκαίρι, στο θερινό Δημοτικό Κινηματογράφο της Ηλιούπολης «Μελίνα Μερκούρη».Σας περιμένουμε, κάθε Τρίτη, μέχρι το Σεπτέμβρη, με προβολές επιλεγμένων ταινιών από τον ελληνικό και τον παγκόσμιο κινηματογράφο. Ώρες προβολών, 9.00 και 11.00 μ.μ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΡΟΒΟΛΩΝ
20η θερινή περίοδος 2007

Κάθε ΤΡΙΤΗ στις 9.00 μ.μ. και 11.00 μ.μ.
στο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟ   ΗΛΙΟΥΠΟΛΗΣ «ΜΕΛΙΝΑ ΜΕΡΚΟΥΡΗ»
(Λεωφ. Ειρήνης 50, Πλατεία Εθνικής Αντίστασης, Άνω Ηλιούπολη),
τηλ. 210-9919818, 210-9941199, 210-9914732, ιστοσελίδα: www.klh.gr,  e-mail: Αυτή η διεύθυνση Email προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.).

ΔΙΑΛΕΚΤΙΚΗ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ ΣΤΟ ΕΡΓΟ ΤΟΥ ΟΡΣΟΝ ΟΥΕΛΣ

ΤΡΙΤΗ 29/5/2007 Ο ΚΥΡΙΟΣ ΑΡΚΑΝΤΙΝ (MR ARKADIN)
     του Όρσον Ουέλς (ΙΣΠΑΝΙΑ/ΓΑΛΛΙΑ, 1955, ασπρόμαυρη, 92΄)
Ο Όρσον Ουέλς (1915-1985), μετά τις σεξπιρικές δημιουργίες του Μάκβεθ (1948) και Οθέλο (1952), γυρίζει τον Κύριο Αρκαντίν. Φιλμ αμφίσημο, με κεντρικό ήρωα έναν αδίστακτο εγκληματία με τεράστια δύναμη, που επιδιώκει την υπόταξη όλων στη θέλησή του. Εξαιρετική η ερμηνεία της Κατίνας Παξινού.


ΤΡΙΤΗ 5/6/2007    ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ ΑΛΗΘΕΙΑ (IT’S ALL TRUE)
    του Όρσον Ουέλς (ΒΡΑΖΙΛΙΑ/ΗΠΑ/ΓΑΛΛΙΑ,1942/1993, ασπρόμαυρη και έγχρωμη, 85΄)
Η ταινία αυτή του Όρσον Ουέλς, που για διάφορους λόγους δεν είχε ολοκληρωθεί, ανακαλύφθηκε μετά από πενήντα περίπου χρόνια. Αποτελείται από τρία επεισόδια (Ο φίλος μου Μπονίτο, Καρναβάλι του Ρίο – Η ιστορία της σάμπα και Τέσσερις άντρες σε μια σχεδία), που κινούνται ανάμεσα στο ντοκιμαντέρ και τη μυθοπλασία με έξοχες εικαστικά εικόνες.
 
ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ 2006

ΤΡΙΤΗ 12/6/2007    Η ΨΥΧΗ ΣΤΟ ΣΤΟΜΑ
    του Γιάννη Οικονομίδη (ΕΛΛΑΔΑ, 2006, έγχρωμη, 111΄)
Ο κεντρικός χαρακτήρας της δεύτερης μεγάλου μήκους ταινίας του Γιάννη Οικονομίδη είναι ένας παντρεμένος με νεογέννητο παιδί μεσήλικας εργάτης σε βιοτεχνία, που βιώνει καθημερινά τις προσβολές και την κακία των άλλων• της γυναίκας του που τον απατά, του αφεντικού του, των συγγενών  του. Η έκρηξη στο τέλος είναι αναπόφευκτη.
 
ΟΨΕΙΣ ΤΟΥ ΒΑΛΚΑΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ

ΤΡΙΤΗ 19/6/2007  Ο ΗΧΟΣ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ
(CROSSING THE  BRIDGE – THE SOUND OF ISTANBUL)
του Φατίχ Ακίν (ΓΕΡΜΑΝΙΑ/ΤΟΥΡΚΙΑ, 2005, ασπρόμαυρη και έγχρωμη, 90΄)
Ένα ντοκιμαντέρ του τουρκικής καταγωγής Γερμανού σκηνοθέτη Φατίχ Ακίν για τη μουσική, πολιτιστική και καθημερινή ζωή στη Κωνσταντινούπολη, την τουρκική μητρόπολη που ισορροπεί ανάμεσα σε Ανατολή και Δύση. Λάτρης των μουσικών πειραματισμών, ο Αλεξάντερ Χάκε (του πρωτοποριακού γερμανικού συγκροτήματος Einsturzende Neubauten) τριγυρνάει στους δρόμους της Κωνσταντινούπολης με το φορητό στούντιο ηχογράφησης και το μαγικό του μικρόφωνο, καταγράφοντας ήχους και συνθέτοντας ένα πορτρέτο της τουρκικής μουσικής.

ΤΡΙΤΗ 26/6/2007    ΚΛΙΜΑΤΑ ΑΓΑΠΗΣ (IKLIMLER)
του Νουρί Μπιλγκέ Τζεϊλάν (ΤΟΥΡΚΙΑ, 2006, έγχρωμη, 98΄)
Τέταρτη μεγάλου μήκους ταινία του Τζεϊλάν, ενός από τους σημαντικότερους σκηνοθέτες του σύγχρονου τουρκικού κινηματογράφου. Η θεματική της περιστρέφεται γύρω από την προβληματική συμβίωση ενός ζευγαριού. Ατμόσφαιρα αδιεξόδου και αποξένωσης, όπως στις ταινίες του Ιταλού σκηνοθέτη Μικελάντζελο Αντονιόνι.

ΤΡΙΤΗ 3/7/2007    ΣΕΡΑΓΕΒΟ Σ’ΑΓΑΠΩ (CRBAVICA)
της Γιασμίλα Σμπάνιτς (ΑΥΣΤΡΙΑ/ΒΟΣΝΙΑ-ΕΡΖΕΓΟΒΙΝΗ/
ΓΕΡΜΑΝΙΑ/ΚΡΟΑΤΙΑ, 2006 έγχρωμη, 90΄)                                                      
Στο προάστιο Γκραμπάβιτσα του Σεράγεβο, σε μια περιοχή που προσπαθεί να ορθοποδήσει μετά τον καταστροφικό πόλεμο του 1992-1995, μια μοναχική μητέρα αγωνίζεται να μεγαλώσει τη δωδεκάχρονη κόρη της, κρύβοντας από αυτήν ένα τρομερό μυστικό από την περίοδο του πολέμου.

ΤΡΙΤΗ 10/7/2007    ΤΟ ΧΩΡΙΟ ΤΩΝ ΤΣΙΓΓΑΝΩΝ (DALLAS RASHAMENDE)
του Ρόμπερτ Αντριάν Πέτζο (ΓΕΡΜΑΝΙΑ/ΟΥΓΓΑΡΙΑ/ΡΟΥΜΑΝΙΑ,
2005, έγχρωμη, 93΄)
Το Ντάλας είναι μια παραγκούπολη που βρίσκεται κοντά στο Βουκουρέστι. Κατοικείται από Ρουμάνους, Ούγγρους και Τσιγγάνους, που προσπαθούν να συνυπάρξουν, ζώντας μέσα σε μια κατάσταση πλήρους αναρχίας. Με σκληρές εικόνες καταγράφεται από το σκηνοθέτη η καθημερινότητα του γκέτο των τσιγγάνων.

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΚΑΙ ΕΡΩΤΑΣ ΣΤΟΝ ΙΣΠΑΝΟΦΩΝΟ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟ

ΤΡΙΤΗ 17/7/2007    ΤΑΧΙ
του Κάρλος Σάουρα (ΙΣΠΑΝΙΑ, 1996, έγχρωμη, 96΄)
Η ερωτική ιστορία δύο νέων στη Μαδρίτη, αλλά και η σύγκρουσή τους, όταν η νεαρή ηρωίδα ανακαλύπτει πως ο ταξιτζής πατέρας της μαζί με το φίλο της αποτελούν μέλη μιας νεοφασιστικής ομάδας ταξιτζήδων, που δολοφονούν όσους πελάτές τους θεωρούν ότι βρωμίζουν τη Μαδρίτη, από μετανάστες και μαύρους μέχρι ναρκομανείς και τραβεστί.

ΤΡΙΤΗ 24/7/2007    MACHUCA
του Αντρές Γουντ (ΧΙΛΗ/ΙΣΠΑΝΙΑ, 2004, έγχρωμη, 121΄)
Το 1973, στο Σαντιάγκο της Χιλής, δύο εντεκάχρονα αγόρια, ο Ινφάντε που ζει στην πλούσια συνοικία της πόλης και ο Ματσούκα από την τενεκεδούπολη λίγα τετράγωνα μακριά, φοιτούν στο ίδιο σχολείο. Όμως, αυτή η προσπάθεια ενοποίησης των δύο κόσμων, πέρα από τα πρακτικά προβλήματα, έρχεται αντιμέτωπη κει με την πολιτικοκοινωνική σύγκρουση που συνταράσσει τη χώρα.
ΤΡΙΤΗ 31/7/2007    BATTLE IN HEAVEN
    (BATALLA EN EL CIELO/MAXH ΣΤΟΝ ΟΥΡΑΝΟ)
    του Κάρλος Ρεϊγάδας (MEΞIKO/ΓΑΛΛΙΑ/ΒΕΛΓΙΟ, 2005, έγχρωμη, 98΄)
Στην Πόλη του Μεξικού, δύο ετερόκλητοι χαρακτήρες, ένας πενηντάχρονος οδηγός ενός στρατηγού και η δεκαοκτάχρονη όμορφη κόρη του στρατηγού, που τους ενώνει το περιστασιακό σεξ, κρύβουν από ένα ένοχο μυστικό. Μια προκλητική ταινία του Ρεϊγάδας με ιδιαίτερα τολμηρές ερωτικές σκηνές.

ΤΟ ΠΟΙΗΤΙΚΟ & ΕΙΚΑΣΤΙΚΟ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΙΚΟ ΣΥΜΠΑΝ ΤΟΥ ΑΛΕΞΑΝΤΡ ΣΟΚΟΥΡΟΦ

ΤΡΙΤΗ 7/8/2007    ΜΗΤΕΡΑ ΚΑΙ ΓΙΟΣ (ΜΑΤ Ι ΣΙΝ)
του Αλεξάντρ Σοκούροφ (ΡΩΣΙΑ/ΓΕΡΜΑΝΙΑ, 1997, έγχρωμη, 73΄)
Πρώτο μέρος της τριλογίας για την οικογένεια του Αλεξάντρ Σοκούροφ. Σε ένα μικρό σπίτι μέσα στη φύση, ο γιος μοιράζεται με τη μητέρα τις τελευταίες στιγμές της. Ο Ρώσος σκηνοθέτης προσεγγίζει τη σχέση μητέρας και γιου με την ευαισθησία ενός ποιητή και το μάτι ενός μεγάλου ζωγράφου.

ΤΡΙΤΗ 14/8/2007    ΠΑΤΕΡΑΣ ΚΑΙ ΓΙΟΣ (ΟΤΕΤΣ Ι ΣΙΝ)
του Αλεξάντρ Σοκούρoφ (ΡΩΣΙΑ/ΙΤΑΛΙΑ/ΓΕΡΜΑΝΙΑ/ΟΛΛΑΝΔΙΑ,
2003, έγχρωμη, 83΄)                                                               
Δεύτερο μέρος της τριλογίας για την οικογένεια του Αλεξάντρ Σοκούροφ. Ο γιος μεγάλωσε χωρίς τη μητέρα του και βρήκε τα πάντα στην αγάπη του πατέρα του. Ο γιος υπάρχει μέσω του πατέρα του και το αντίστροφο. Όμως, από κάποια στιγμή και μετά, θα ζήσει ο καθένας τη δική του ζωή.
 
ΑΛΛΟΤΡΙΩΜΕΝΕΣ ΚΑΙ ΑΠΟΞΕΝΩΜΕΝΕΣ ΖΩΕΣ
 
ΤΡΙΤΗ 21/8/2007    Η ΣΥΝΤΟΜΗ ΖΩΗ ΤΟΥ ΧΟΣΕ ΑΝΤΟΝΙΟ ΓΚΟΥΤΙΕΡΕΖ
(DAS KURZE LEBEN DES JOSE ANTONIO GUTIERREZ)
της Χάιντι Σπεκόνια (ΓΕΡΜΑΝΙΑ/ΕΛΒΕΤΙΑ, 2006, έγχρωμη, 90΄)
Ο Χοσέ Αντόνιο Γκουτιέρεζ γεννήθηκε το 1974 στη Γουατεμάλα, κατά τη διάρκεια του τριαντάχρονου εμφυλίου πολέμου (1954-1984) στη χώρα αυτή. Έμεινε ορφανός, βρήκε για ένα διάστημα άσυλο σε ίδρυμα για παιδιά και, αργότερα, πέρασε λαθραία από τη Γουατεμάλα στο Μεξικό και από εκεί στις Η.Π.Α. Κατατάχθηκε στον αμερικανικό στρατό για να μπορέσει να αποκτήσει την πράσινη κάρτα εργασίας, στάλθηκε στον πόλεμο του Ιράκ και υπήρξε ο πρώτος νεκρός Αμερικανός στρατιώτης (2003) σε αυτόν τον πόλεμο.

ΤΡΙΤΗ 28/8/2007    Η ΕΚΛΕΙΨΗ (L’ECLISSE)
του Μικελάντζελο Αντονιόνι (ΙΤΑΛΙΑ/ΓΑΛΛΙΑ, 1962, ασπρόμαυρη, 125΄)
Η έκλειψη είναι το τρίτο μέρος της «τριλογίας της αποξένωσης» του Μικελάντζελο Αντονιόνι. Η ηρωίδα της ταινίας ζει σε μια κατάσταση συνεχούς κρίσης και υπαρξιακής αδράνειας που την έχουν προκαλέσει οι μηχανισμοί αποξένωσης της σύγχρονης κοινωνίας και η αδυναμία της να έχει μια ουσιαστική επικοινωνία με τους άλλους.
 
ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΛΑΣΙΚΟ ΣΤΟ ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΓΙΑΠΩΝΕΖΙΚΟ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟ

ΤΡΙΤΗ 4/9/2007    ΡΑΣΟΜΟΝ
του Ακίρα Κουρασάουα (ΙΑΠΩΝΙΑ, 1950, ασπρόμαυρη, 88΄)
Ταινία-σταθμός στο έργο του Ακίρα Κουροσάουα (1910-1998). Η δράση της τοποθετείται στον ιαπωνικό μεσαίωνα, στην Πύλη της Κολάσεως (Ρασομόν). Η πλοκή δομείται από ανταγωνιστικές οπτικές γωνίες που εμφανίζονται ως φλας μπακ. Τέσσερις ριζικά διαφορετικές εκδοχές για το βιασμό μιας γυναίκας και τη δολοφονία του άντρα της από τέσσερις διαφορετικούς ανθρώπους.

ΤΡΙΤΗ 11/9/2007    ΟΥΓΚΕΤΣΟΥ ΜΟΝΟΓΚΑΤΑΡΙ
του Κέντζι Μιζογκούτσι (ΙΑΠΩΝΙΑ, 1953, ασπρόμαυρη, 94΄)
Το Ουγκέτσου Μονογκατάρι (Η ιστορία της υγρής, θολής σελήνης), του Κέντζι Μιζογκούτσι (1898-1956), ενός από τους μεγαλύτερους σκηνοθέτες του παγκόσμιου κινηματογράφου, είναι μία από τις σημαντικότερες ταινίες όλων των εποχών. Το στοιχείο - κλειδί της ταινίας είναι η ανάμειξη του πραγματικού και του υπερφυσικού, με σκοπό την εξερεύνηση θεμάτων, όπως ο έρωτας, η τιμή, η υπευθυνότητα και η οικογένεια.

ΤΡΙΤΗ 18/9/2007    ΣΟΝΑΤΙΝΑ
    του Τακέσι Κιτάνο (ΙΑΠΩΝΙΑ, 1993, έγχρωμη, 94΄)
Ο σκηνοθέτης, σεναριογράφος, μοντέρ και ηθοποιός Τακέσι Κιτάνο αποτελεί μια από τις πιο ξεχωριστές περιπτώσεις του σύγχρονου γιαπωνέζικου κινηματογράφου. Στη Σονατίνα, η οποία ανήκει στο είδος των γκανγκστερικών ταινιών, ανατρέπει με ευρηματικό τρόπο τα κλισέ του είδους και σύνθετει εικόνες εξαιρετικής ποίησης.
   
ΤΡΙΤΗ 25/9/2007    ΦΙΔΙ ΤΟΥ ΙΟΥΝΙΟΥ (ROKUGATSU NO HEBI)
του Σίνια Τσουκαμότο (ΙΑΠΩΝΙΑ, 2002, ασπρόμαυρη, 77΄)
Ο Σίνια Τσουκαμότο αποτελεί  έναν από τους πιο πρωτοποριακούς, πρωτότυπους και τολμηρούς σκηνοθέτες τα νέας γενιάς του γιαπωνέζικου κινηματογράφου. Στο Φίδι του Ιουνίου, η ηρωίδα της ταινίας οδηγείται αναγκαστικά σε ένα επίπονο σκοτεινό ταξίδι σεξουαλικής αυτογνωσίας, όπου οι χειρότεροι φόβοι και οι ισχυρότερες επιθυμίες της ζωντανεύουν.

ΣΗΜΕΙΩΣΗ:
Η είσοδος για κάθε προβολή είναι 6,00 € το κανονικό εισιτήριο και
4,00 € για φοιτητές & μαθητές

Πληροφορίες Koyinta