Οι Blue Black παρουσιάζουν την παράσταση «Θα περάσει…»

{mosimage}Στο θέατρο Eliart, Παρασκευή 2 και Παρασκευή 9 Μαρτίου 2012 το βράδυ αργά… Στις 23:30!Περνούν οι μέρες, περνούν  τα χρόνια… οι μήνες, οι ώρες, το τρένο, οι ωραίες στιγμές, οι κακές στιγμές, οι ιδέες… Όλα.Μια επινοημένη και  διασκεδαστική παράσταση γεμάτη από αναμνήσεις και τον απόηχο αγαπημένων εποχών.Οι Blue Black είναι μια θεατρική ομάδα που «έδρασε» και διακρίθηκε στο φεστιβάλ ομάδων δράσης του Θεάτρου των Αλλαγών κι επανέρχεται, πέντε χρόνια μετά, επανεξετάζοντας την «τότε» δουλειά, βασισμένη στην βαθειά πεποίθηση κι ελπίδα πως οι παραστάσεις δε χάνονται. Και οι άνθρωποι επίσης.



Παίζουν: Ευτυχία Αργυροπούλου, Μαρία Δασκαλάκη, Γιώργος Ζώης,
Αλέξιος Κοτσώρης, Βιβή Νικολάου, Κωνσταντίνος Τζιωτάκης, Απόστολος Ψαρρός,

Σκηνοθεσία: Ζωή Ξανθοπούλου
Βοηθός σκηνοθέτη: Έφη  Χαστά
Επιμέλεια φωτισμών: Σοφία Αλεξιάδου
 
«Θα περάσει..»
Παρασκευή 2 και Παρασκευή 9 Μαρτίου 2012
το βράδυ αργά… Στις 23:30!

Παραγωγή: Αθηναϊκή Μυθοποιία  
Διάρκεια 60΄
Εισιτήριο 10 ευρώ (γενική είσοδος)
Θέατρο Eliart
Κωνσταντινουπόλεως 127, Στάση μετρό ΚΕΡΑΜΕΙΚΟΣ
Τηλ. κρατήσεων   211 8505650