Life beneath… (a work in progress)

{mosimage}To ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΣΤΟΥΝΤΙΟ - Artistic Residency Centre, στα πλαίσια του προγράμματος Residency, φιλοξενεί την χορογράφο Σία Σουρέλου και τον Frey Faust σε μια μοναδική συνεργασία για την πραγματοποίηση της έρευνας του έργου “Life Beneath”.


Αναγνωρίζουμε στους άλλους κομμάτια του εαυτού μας.
Σπίτι είναι όπου βρίσκεται η καρδιά.
Πρέπει να μαζέψω τα κομμάτια μου.
Ράγισε η καρδιά και βρήκε χώρο ο έρωτας και μπήκε.
Ένιωσα ζωή μέσα μου ξανά.
Μαζί σου νιώθω ολόκληρος!
Μου αρέσουν τα πόδια μου αλλά οχί η κοιλιά μου.
Το σώμα μου ήταν εκεί, το μυαλό μου όμως…

  Η παρουσίαση αυτή είναι αποτέλεσμα μία συνεργασίας τεχνών και τεχνολογίας, ένας συνδυασμός χορού, ήχου και εικόνας. Πηγή έμπνευσης αποτέλεσε το κολάζ της Τόνιας Καπλάνη, μία ασπρόμαυρη εικαστική σύνθεση απο γεωμετρικά σχήματα, αριθμούς και γράμματα.
  To Life Beneath μιλάει για όσα υπάρχουν πίσω απο αυτά που βλέπουμε, για αυτά που είναι πέρα απο αυτά που φαίνονται. . Είναι η ιστορία που ξεδιπλώνεται καθώς συγκεντρώνονται όλα τα κομμάτια της.Το κάθε κομμάτι έχει την δική του ιστορία...
...όσο πιό συγκεντρωμένα είναι τα κομμάτια μου τόσο πιό κοντά στην αλήθεια μου είμαι...
Κομμάτια...ψυχής, σώματος. Πτυχές του χαρακτήρα, στρώματα της ανθρώπινης προσωπικότητας...

Το Life beneath…είναι μια διαδραστική οπτικοακουστική performance σύγχρονου χορού. Κατά τη διάρκεια του σόλο το οποίο ερμηνεύει ο Frey Faust, αισθητήρες προσαρμοσμένοι στο σώμα του χορευτή ανιχνεύουν τα φυσικά χαρακτηριστικά της κίνησης του, δίνοντας του τη δυνατότητα να δημιουργεί και να τροποποιεί ηχητικά και οπτικά περιβάλλοντα, επεκτείνοντας έτσι τα εκφραστικά μέσα του. Η διαδραστική αυτή συνθήκη δημιουργεί μια σχέση μεταξύ ερμηνευτή και υπολογιστή, όπου ο ρόλος του ερμηνευτή ως δημιουργού του οπτικοακουστικού περιβάλλοντος και ο υπολογιστής ως μονάδα παραγωγής του υλικού εναλλάσσεται, έχοντας τον υπολογιστή να παίζει ένα ηχητικό διαδραστικό παιχνίδι με τον ερμηνευτή.
 

Η κίνηση, η μουσική και οι εικόνες θα είναι τα εκφραστικά στοιχεία που θα χρησιμοποιήσει ο καλλιτέχνης για να συνθέσει το δικό του κολαζ. Όλα αυτά τα στοιχεία είναι κομμάτια αυτόνομα αλλά την ίδια στιγμή δημιουργούν και ένα ολοκληρωμένο σύνολο.

Η παρουσίαση αυτή αποτελεί ένα εργαστήρι πειραματισμού και στο τελος το κοινό θα έχει την δυνατότητα να μιλήσει με τους συντελεστές για την όλη διαδικασία και τις δυσκολίες που αντιμετωπίσαμε κατα τη διάρκεια της.

Σύλληψη, Χορογραφία  
Θεοδοσία Σουρέλου – Ομάδα 11
Ερμηνεία, βοηθός χορογράφου  
Frey Faust
Σχεδιασμός & Υλοποίηση Διαδραστικής Πλατφόρμας       
Παναγιώτης Τσαγκαράκης  - Medea Electronique
Sound design
Παναγιώτης Τσαγκαράκης, Μαρίνος Γιαννουκάκης-Medea Electronique
Visual design 
Στάθης Χρυσίδης
Ηχητικό υλικό 
Μανώλης Μανουσάκης - Medea Electronique

Η Θεοδοσία Σουρέλου είναι ιδρυτικό μέλος της Ομάδας 11.Αποφοίτησε απο την Κρατική Σχολή Ορχηστικής Τέχνης και ολοκλήρωσε τις σπουδές της στη Νέα Υόρκη με δύο υποτροφίες απο το Ίδρυμα του Α. Σ. Ωνάσης και του Dance Space Center Ν.Υ. Έχει συνεργαστεί με χορογράφους όπως η Nina Winthrop, ο Jeremy Nelson , ο Bill Young, η Deborah Bailey, ο Louis Lara και η Birgit Ramsauer. Στην Ελλάδα έχει συνεργαστεί με τις ομάδες Griffon, Ανάλια, Αλλού Εδώ Παντού,με την Τζένη Αργυρίου και με την ομάδα Sine Qua Non, σε μια παραγωγή για τη Λυρική Σκηνή.Ήταν βασικό μέλος της χορογραφικής ομάδας του Δημήτρη Παπαιωάννου στις τελετές έναρξης και λήξης των Ολυμπιακών Αγώνων στην Αθήνα. Με την ομάδα 11 έχει παρουσιάσει χορογραφίες στην Ελλάδα, την Αίγυπτο και την Νέα Υόρκη.Επίσης, εργάζεται ως δασκάλα χορού και γιόγκα.
Με τον Frey Faust συνεργάζεται πρώτη φορα.

Ο Frey Faust είναι χορευτής, δάσκαλος χορού και χορογράφος. Θα συνεργαστεί με την Ομάδα 11 στην παραγωγή του Life Beneath, επιβλέποντας τη σύνθεση της χορογραφίας και συμμετέχοντας ως χορευτής. . Έχει μαθητεύσει στην παντομίμα, την ενόργανη γυμναστική, το Aikido, το Capoeira, τον Αφρικάνικο χορό, τα κρουστά μουσικά όργανα, το μπαλέτο και σε διάφορα στυλ σύγχρονου και μοντέρνου χορού. .  Έχει συνεργαστεί με τον Merce Cunningham, τον David Parson, τον Randy Warshaw, τον Ohad Naharin, τον Danny Ezralow, την Meredith Monk, τον Donald Byrd, και τον Stephen Petronio.                                                                                                              Επίσης, ταξιδεύει σε Ευρώπη και Η.Π.Α. για τη διδασκαλία του συστήματος μελέτης της κίνησης Axis Syllabus, το οποίο έχει δημιουργήσει ο ίδιος. Είναι ο συγγραφέας του βιβλίου Axis Syllabus-Universal Motor Principles.
(www.axissyllabus.com)

Ο Παναγιώτης Τσαγκαράκης σπούδασε τεχνολογία του ήχου και ακουστική στο Salford University της Αγγλίας. Εργάστηκέ στο τμήμα περιβαλλοντικού θορύβου στην περιφέρεια του Α. Λονδίνου καθώς και στο τμήμα έρευνας και ανάπτυξής της εταιρείας Nokia Mobile Phones (Φιλανδία), ως σχεδιαστής ακουστικής. Με την επιστροφή στην Ελλάδα συνεργάστηκε με το Κέντρο Σύγχρονής Μουσικής Έρευνας. Τον Ιούνιο 2006 ολοκλήρωσε το Μεταπτυχιακό τίτλο "Τέχνες και Τεχνολογίες του Ήχου" στο Ιόνιο Πανεπιστήμιο, με ειδίκευση στη διαδραστική τεχνολογία. Ιδρυτικό μέλος της ομάδας Medea Electronique, η οποία παρουσίασε τη πρώτη της mix media performance "Project 1" (2007) στο Mουσείο Μπενάκη , στην Ιόνιο Ακαδημία (Κέρκυρα) και στο φεστιβάλ NWEAMO (San Diego, USA). Εργάστηκε για την κατασκευή της βίντεο πλατφόρμας στις παράσταση "Α-Ω", θέατρο Παλλάς 2008 και "Lights on You", Ίδρυμα Μείζονος Ελληνισμού 2008.


Ο Μαρίνος Γιαννουκάκης σπούδασε ηλεκτρολόγος ηλεκτρονικός στο MMU, ηλεκτροακουστική σύνθεση στο Keele υπό την καθοδήγηση των Diego Garro και Mike Vaughn. Το 2007 ολοκλήρωσε το μεταπτυχιακό πρόγραμμα του Ιονίου πανεπιστημίου στις «Τέχνες και τεχνολογίες του ήχου» με την επιτήρηση του Γιάννη Ζάννου. Το έργο του “Self-Space” μια κινητική ρομποτική εγκατάσταση, παρουσιάστηκε την ίδια χρονιά στο SMC’07 (Sound Music Computing) Conference  στη Λευκάδα αποσπώντας σημαντικά σχόλια για τον ιδιαίτερο χαρακτήρα του. Το 2008 έγινε μέλος της ομάδας Medea Electronique παρουσιάζοντας τη δεύτερη κινητική εγκατάσταση με τίτλο “EgoJections”, στο φεστιβάλ ElectroΜediaWorks2008 που έλαβε μέρος στην Αθήνα. Είναι εύκολο να διακριθεί ένα διεπιστημονικό ενδιαφέρον στην δουλειά του, συνδυάζοντας τις τέχνες, τα πολυμέσα, την αρχιτεκτονική, τον προγραμματισμό και τις σύγχρονες τεχνολογίες ως μορφή καλλιτεχνικής έκφρασης και αισθητικής.

Ο Στάθης Χρυσίδης μελετά το κινούμενο σχέδιο απο τοτε που θυμάται τον εαυτό του με έμφαση στο τομέα της συνθετικής εικόνας δηλαδή το κινούμενο σχέδιο που παράγεται απο ηλεκτρονικούς υπολογιστές . Αρκετά χρόνια αργότερα  το 2003 κάνει τις πρώτες προσπάθειες για την παραγωγή κινουμένων σχεδίων σε πραγματικό χρόνο και έκτοτε συνεχίζει σε αυτον τον τομέα. Εργαλεία της επιλογής του κυρίως τα ψηφιακά μέσα -ηλεκτρονικοί υπολογιστές- αλλά και τα παραδοσιακά και απλά -χαρτί και μολύβι. Προτιμά τον προσδιορισμό visualist -σε χαλαρή μετάφραση εικονοπλάστης- απο τον όρο VJ  (video jockey) μια και δεν χρησιμοποιεί μαγνητοσκοπημένα μέσα (video)  αλλα  γεννήτριες εικόνας -που προγραμματίζει ο ίδιος- οι οποίες "ακούν" και "βλέπουν" στοιχεία του πραγματικού κόσμου μέσω αισθητήρων-καμερών και τον μεταφράζουν-μετασχηματίζουν, στιγμή προς στιγμή, σε εικόνες.   


Λόγω περιορισμένης χωρητικότητας, είναι απαραίτητη η κράτηση θέσεων.
Προπώληση εισιτηρίων: τηλ. 210 9248328
Ημερομηνία: 4, 5 & 6 Απριλίου
Ώρα έναρξης παραστάσεων: 21.30
Είσοδος: 7 ευρώ


ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΣΤΟΥΝΤΙΟ - Artistic Residency Centre
Ερεχθείου 22, 117 42 Ακρόπολη, Αθήνα
τηλ: 210 9248328 κιν: 698 6155901 e-mail: Αυτή η διεύθυνση Email προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. www.kinitiras.com

Πληροφορίες Koyinta

Off Canvas sidebar is empty